2013. február 12., kedd

Minnie egér farsangi jelmez

A kislányom Minnie egér jelmeze nagyon egyszerűen, gyorsan és olcsón elkészíthető.
Fekete dekorgumiból két kört vágunk ki, ezek lesznek a fülei. Én a kör megrajzolásához egy bögrét használtam (az átmérője 10,5 cm volt), de használhatod az alábbi sablont is.






A mindkét fülre a sablonon jelölt helyen két-két bevágást ejtünk. Ezeken fogjuk majd a hajráfot átdugni.
Piros alapon fehér pöttyös anyagot vettem, abból készült a szoknya és a masni is.







Varrni nem tudok,  anyukám varrta a szoknyát és a masnihoz a szalag csíkot. Én nagyon nem értek a varráshoz. Mikor anyukám egyszer szoknyát varrt nekem, azt találtam mondani: "Csak úgy egyszerűen: körbevágod, összevarrod és kész van". Persze anyukámnak nem esett jól, tényleg nagyon precízen és szépen megcsinál mindent. De ez a szoknya tényleg ennyi. (És nem szeretnék senkit megbántani.) A derekába gumit kell varrni, felhajtani és kész.  Vékony drótból hajlítottam egy masni formát, azt dugtam bele az összevarrt pöttyös szalagba. A hosszából a fölösleget levágtam, összevarrtam, a közepén vékony piros szalaggal megkötöttem. A vékony szalagot kicsit hosszabbra kell hagyni, mert ezzel lehet majd a hajráfra felkötni.








Kell még hozzá egy fehér póló és egy fekete harisnya.




Amellett, hogy nagyon egyszerű elkészíteni ezt a Minnie egér jelmezt, nagyon kényelmes is. A kislányom nagyon szereti, és nem csak farsangkor kerül elő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése