2013. január 30., szerda

Vasalható gyöngy sablon és hópehely

A kislányom nagyon szeret a vasalható gyöngy képek kirakásával szöszölni. Szeret a saját képzelete után menni, és közben kitalálni, hogy milyen legyen majd a nagy mű, de az előre megrajzolt mintákat is szívesen követi. A leszámolás nagyobb képeknél nem is olyan könnyű. Többször próbálkoztam a neten talált vasalható gyöngy minták, sablonok nyomtatásával. A méretezéssel sokáig vacakoltam, míg végre épp az alaplaphoz illeszkedett és az aljára lehetett celluxozni.
A nyomtatgatásnál és méretezésnél sokkal egyszerűbb, ha a sablont az alaplap segítségével készítjük.
Ahogy gyerekként a fém pénzeket satíroztuk át.


Kell hozzá egy alaplap, cellux, papír és zsírkréta.





Az alaplapot a tüskés felével a papír felé fordítva celluxozzuk fel.



A zsírkrétát lefektetve húztam át párszor a papíron.




Kész is a méretben tökéletes sablon, amire én most hópelyheket terveztem. Filctollal rajzoltam pöttyöt a gyöngyök helyére.










A kivágott mintákat az alaplap hátoldalára ragasztottam és már lehet is rakni a gyöngyöket.








1 megjegyzés: